5 Kasım 2014 Çarşamba

ANKARA- YEREL HAYVAN KORUMA GÖNÜLLÜSÜ EĞİTİMİ - 1 ARALIK 2014

HAYTAP'ın sitesinde "yerel hayvan koruma gönüllüsü" olmakla ilgili bir yazı okumuştum. Hayvanları daha güçlü korumak için, yerel hayvan koruma gönüllüsü olunuz diyorlardı. Sayfada dedikleri gibi Orman Bakanlığı'nı aradım ve bu işlerle Büyükşehir Belediyesi, sağlık işlerine bağlı veteriner şube'nin ( Belediye Binası B BLok 8. kat) ilgilendiğini öğrendim.

Dilekçe formunu aşağıda bulabilirsiniz. 1 Aralık'ta Ankara'da eğitimler başlamakta. Aşağıdaki dilekçeyi doldurduktan sonra, Sağlık İşleri Evrak'a ( A Blok - zemin kat) teslim ediyorsunuz. Büyükşehir'in binası, Gar'ın yanında, misafir otoparkı mevcut. Arabayı nereye park edeceğim sorunu yok.

İkinci belge, eğitim içeriğini ve eğitimden sonra belediyenin istediği belgeleri sıralıyor. Başvuru için onları getirmenize gerek yok. Eğitim sonrasında getiriyorsunuz.

Eğitim, 1 Aralık'ta, saat 9 -9:30 gibi büyükşehir belediye binasında verilmeye başlanacakmış.

Başvuru Dilekçesi


Eğitim Sonrası İstenen Belgeler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder